Hver dag mister 40 nordmenn synet

Én av ti av oss kommer til å oppleve at synet svikter i løpet av livet.

Syn angår oss alle.  Kundene dine, de ansatte, familien din – vi opplever alle at vi er avhengig av synet. Ingen vet hvem som rammes.

De fleste større virksomheter er i dag opptatt av å ta samfunnsansvar.  Men mange synes det kan være vanskelig å finne en sak som er relevant, slik at den oppriktig engasjerer både kunder og ansatte.

Gjennom å samarbeide med Blindeforbundet bidrar du til å gi mennesker, som lever med en fortvilelse over å ha mistet synet, et bedre liv.  Samtidig bidrar du til å ta vare på synet til dine egne ansatte.  Kan vi forhindre noen av dine ansatte i å få et alvorlig synsproblem i fremtiden, har vi sammen gjort en viktig jobb.  Sammen kan vi bidra med et samfunnsansvar med flere dimensjoner.

Synet er vår viktigste sans, og den sansen vi aller mest frykter å miste

Samarbeid skal gi verdi for din bedrift.

Vi inviterer dere inn i et samarbeid der din bedrift kan sette et tydelig fotavtrykk.  Vi tror på at vi sammen kan skape resultater som kan gi mange mennesker en bedre hverdag.  Samtidig er vi opptatt av at et samarbeid med Blindeforbundet skal gi resultater for begge parter.  Sammen skal vi bidra til bedre løsninger, styrket omdømme, fornøyde kunder og stolte ansatte – i din bedrift.

Tre former for samarbeid:

Strategisk samarbeidspartner

Bruk vår kompetanse og skap et konkurransefortrinn i markedet gjennom at vi sammen skaper synlighet gjennom de aktiviteter og resultater vi oppnår.

Les mer om strategisk samarbeid

Synspartner

La oss skape stolthet og engasjement blant de ansatte hos dere, samtidig som vi tar vare på synet deres.

Les mer om Synspartner

Økonomisk støttespiller

Om du ganske enkelt ønsker å støtte vårt arbeid, kan du gjøre dette gjennom å gi en gave til vårt arbeid, eller gjennom å kjøpe produkter fra oss.

Kontakt oss

Hvis du vil samarbeide med oss, sitter med en god idé, eller er nysgjerrig på hva vi har gjort før – ta kontakt for en prat!

Ring Sven

Send mail til Sven