Strategisk samarbeid – felles mål

Velger dere å bli en av våre strategiske samarbeidspartnere, skal vi gjøre en jobb sammen. Dere velger å samarbeide med oss enten fordi vi har en kompetanse din bedrift vil benytte seg av, eller fordi vi sammen skal markedsføre produkter og løsninger som din bedrift selger.

Kolonial.no revolusjonerer dagligvarehandelen

"For første gang i mitt liv kan jeg «gå i butikken» og handle alene, samtidig som jeg enkelt får oversikt over vareutvalget" Norges Blindeforbunds generalsekretær, Arnt Holte.

Slik samarbeider Kolonial.no og Norges Blindeforbund

Sammen for bedre øyehelse i Norge

Specsavers og Blindeforbundet har en klar og tydelig felles målsetning:  vi skal bidra til å unngå unødige synsproblemer hos nordmenn!

Les mer om samarbeidet med Specsavers

Fra signering av avtalen.

Solbriller med ekstra mening

Gjennom en treårig samarbeidsavtale, bidrar Stormberg til å gi synet tilbake til minst 8000 mennesker i verden. Dette gjør de ved å donere penger tilsvarende en øyeoperasjon for hver solbrille de selger i sin egen solbrillekolleksjon.

Kjøp solbrillene fra Stormberg her!

Les mer om Stormberg og vårt samarbeid

Royal Canin fôrer førerhundene

Riktig ernæring er avgjørende for å bli en god førerhund

Royal Canin Norge AS leverer hundefôr til Blindeforbundets førerhundskoler. Godt sammensatt hundefôr av høy kvalitet er viktig for at våre hunder får en sunn oppvekst og utvikles til å bli gode og trygge førerhunder.

Les mer om hvordan Royal Canin og Blindeforbundet samarbeider

AniCura tar hånd om førerhundenes helse

AniCura AS er Norges største gruppe av veterinærkontorer og dyreklinikker. Siden 2015 har de samarbeidet med Blindeforbundet om å utføre vaksiner og årlige helsesjekker på valper og hunder som er i trening på en av Blindeforbundets to førerhundskoler.

Les mer om hvordan AniCura og Blindeforbundet samarbeider

Din verdi som strategisk samarbeidspartner

Dere velger oss fordi dere har tro på at det å synliggjøre et samarbeid med Blindeforbundet gir dere innsikt, kunnskap og økt troverdighet, som igjen vil styrke deres merkevare. Vi skal jobbe sammen for å få oppmerksomhet om tema som vi begge er opptatt av, og fordi vi tror vi kan styrke hverandres budskap.

Vi bruker tid sammen på å skape og/eller markedsføre produkter og tjenester som gir din bedrift konkurransefortrinn i markedet.

I et strategisk samarbeid skal vi sitte igjen med en opplevelse av at samarbeidet gir verdi for begge parter.

Hvis du vil samarbeide med oss – ta kontakt for en prat!

Ring Sven

Send mail til Sven