AniCura tar hånd om førerhundenes helse

Førerhunder er verdifulle og uunværlige hjelpemidler for mange blinde, og det er derfor helt avgjørende for oss å ta godt vare på de hundene som er under utdannelse.  Samarbeidet med AniCura bidrar til at vi er sikre på at førerhundene får trygg og god medisinsk oppfølging, samtidig som dette samarbeidet sparer Blindeforbundet for store beløp på veterinærtjenester.

Men AniCura sitt engasjement stopper ikke her!  I tillegg til å bidra med medisinsk bistand, bidrar også AniCura til å samle inn penger til Blindeforbundets førerhund blant sine egne kunder.  Blant annet donerer AniCura 50 kroner til Blindeforbundet for hver refleksvest de selger.  De flotte vestene, som finnes i flere størrelser, bestiller du i vår nettbutikk.

AniCura har over 40 veterinærkontorer i Norge, fra Tromsø i nord, til Mandal i sør. I Oslo har de hovedkontor og eget dyrehospital som bare behandler dyr som er henvist fra andre veterinærkontorer.