Synspartner - fordi du bryr deg om dine ansatte

Vi kan hjelpe deg å ta vare på dine ansattes syn! Forebyggende innsats for øyehelse er noe av det viktigste du kan gjøre for bedriften din.

Ved å bli Synspartner, bidrar du til å forhindre at dine ansatte får unødvendige problemer med synet.

Vi tror på at engasjerte ansatte = stolte ansatte. Som Synspartner blir dere invitert til å ta del i vår verden. Sammen skal vi bidra med kunnskap, engasjement og empati hos dine ansatte.

Vi trenger ledsagere blinde som vil delta i Holmenkollstafetten og på andre arrangementer. Skal dere ha en samling for de ansatte, ønsker vi velkommen til å ha den på et av våre syn- og mestringssenter. Her får dere prøve dere på aktiviteter som gir en annen dimensjon. Og vi garanterer en lydhør forsamling når en av våre blinde holder et inspirerende innlegg om hvordan man takler en utfordring i livet – som det å miste synet utvilsomt er.

La oss hjelpe deg med å ta vare på synet til dine ansatte.

Dette får du som Synspartner

• Kunnskap om hvordan de ansatte kan ta vare på synet sitt og få tilbud om jevnlig synssjekk for de ansatte
  • Tilbud om synsforsikring for de ansatte
  • Kunnskap om hva som finnes av hjelpemidler og ordninger dersom en av deres ansatte får alvorlige utfordringer med synet