Vi inviterer deg til storsatsning innen trening og helse.

Vi ønsker deltagere til vårt spenstige landsdekkende livsstilsendrings prosjekt Get Going. Ønsker du å være med på vår storsatsning innen trening og helse og samtidig møte andre i samme situasjon, da oppfordrer vi deg til å melde deg på. Dette er et unikt treningstilbud som er tilpasset blinde og svaksynte.

Nyhetssak fra 26. januar 2017

Du får:

• Treningsveiledning.
  • Kostholdsveiledning.
  • Noen av Norges beste trenere vil trene deg og gi deg støtte.
  • En sosial arena der du vil føle felleskap med andre og godt ivaretatt.
  • Bedre helse og økt styrke som gir mer energi, pågangsmot og bedre mobilitet.
  • Treningen er gratis men du må betale for utstyr med en egenandel på kr. 500,-.
  • Oppstart  - kontakt ditt fylkeslag.
  • Alle deltagere får i tillegg en stor overraskelse.
  • Dette er en gavepakke du ikke kan si nei til!

Vi tilbyr et lavterskeltilbud innen trening og kostholdsveiledning til alle blinde og svaksynte som ønsker en livsstilsendring.  Det skal by på trygge omgivelser med en opplevelse av samhold og fellesskap, og med oss har vi fantastiske samarbeidspartnere.

Har du lyst til å gå foran med som et godt eksempel? og vise at "kan jeg" så "kan du". Vi har menneskene og ressursene, nå er det opp til deg.  Er du interessert i å være med så ikke nøl med å ta kontakt med ditt fylkeslag. Det er nå 13 fylker som er med i prosjektet. Meld din interesse til fylkeslaget som tar kontakt med deg for nærmere informasjon så snart de har anledning, du finner kontaktinformasjonen her

God Morgen Norge og NRK har besøkt oss i Oslo og Vest Agder, du kan se TV opptakene her.
NRK i Vest Agder: https://www.nrk.no/sorlandet/far-hjelp-med-kosthold-og-trening-1.13331754
God morgen Norge TV2 i Oslo: http://www.tv2.no/v/1129380/

Påmeldte fylker til nå er: Finnmark, Oslo, Rogaland, Sør-Trøndelag, Troms, Vest-Agder, Aust-Agder, Vestfold, Østfold, Akershus, Hedmark og Møre og Romsdal.

Våre samarbeidspartnere er:

• Akademiet for Personlig Trening - Landets ledende og største utdanningsinstitusjon for personlig trening, kostholdsveiledning, rehabiliteringstrening og forebyggende trening m.m.
  • Prehabtrening med Tommy Lande - en av Norges beste personlige trenere innen forebyggende trening, som også er utdannet osteopat.
  • Dr. Jo Inge Myhre - en av våre ledende leger innen pasientsikkerhet og kvalitetsforbedring.
  • Naprapatkontoret – et av Norges beste naprapatsentere, som blant annet jobber med skilandslaget og alle X-games utøvere.
  • ExtraStiftelsen

Velkommen til deltagelse i Get Going.