Adventstur til Risør!

NB: Denne turen er dessverre avlyst... Norges Blindeforbund Aust-Agder sin friluftsgruppe inviterer sine medlemmer med personlige ledsagere til en adventstur til vakre Risør, lørdag den 9. desember 2017.

Dato: 09. desember kl. 11:00–15:00
Fylke: Aust-Agder
Arrangør: Norges Blindeforbund Aust-Agder
Kontakt:
Påmelding skjer til fylkeslagskontoret enten på tlf: 37 02 62 08 eller på e-post til: aust-agder@blindeforbundet.no

Friluftsgruppa inviterer nå til siste tur i 2017. Denne gangen vil turen gå østover til vakre Risør hvor vi skal få oppleve litt «Jul i den hvite by»! J Turen vil finne sted lørdag 9. desember. Det blir oppmøte ved Risør kunstpark kl. 11.00. Adressen er: Prestegata, 4950 Risør. Derfra går vi samlet opp bakken til Urheia hvor vi spaserer en liten tur på fine, men noe ulendte turstier. Stien kan være utfordrende for rullestolbrukere. Turen vil ende ved Risørflekken, dette er en liten tur på mellom 20 og 40 minutter, alt ut i fra hvor fort man ønsker å gå. Husk varme klær og godt skotøy! :)

Etter endt spasertur går vi samlet ned til Risør sentrum hvor det er julemarked denne lørdagen. Her blir det mulighet for å gjøre unna store deler av julehandelen og god anledning til å titte seg rundt i Risørs mange sjarmerende smågater. Kl. 13.30 samles de som vil til felles lunsj på Brasserie Krag som ligger sentralt i Risør. Adresse: Krags gate 12, 4950 Risør. Det vil bli ordnet med felles transport til og fra Risør denne lørdagen. Retur fra Risør vil bli ca. kl. 15.00.

Fylkeslaget dekker utgifter til felles transport på denne turen. Vi vil komme tilbake til tid og sted for transporten til Risør når vi ser hvem og hvor mange som melder seg på. Hver enkelt må selv dekke lunsjen på Brasserie Krag, samt det den enkelte skulle finne på å handle på julemarkedet.

På grunn av bestilling av fellestransport må vi ha påmelding senest tirsdag 5. desember innen kl. 10.00. For å melde deg på tar du kontakt med oss på fylkeslagskontoret enten på tlf: 37 02 62 08 eller på e-post til: aust-agder@blindeforbundet.no

Da ønsker vi hjertelig velkommen til adventstur til Risør lørdag 9. desember 2017! :)