Års- /høstmøte i Aust-Agder fylkeslag 2020.

Dato: Fra 13.11 kl. 12:00 til 14.11 kl. 16:00
Fylke: Aust-Agder
Arrangør: Norges Blindeforbund Aust-Agder
Kontakt:
Frist for påmelding og innsending av saker til års-/høstmøte er innen 1. oktober 2020. Både påmelding og innsending av saker skjer til fylkeskontoret enten på tlf: 37 02 62 08 eller på e-post til: aust-agder@blindeforbundet.no.

Husk å melde fra om eventuelle allergier og andre behov ved påmelding!

Da korona-pandemien inntok landet vårt, satte den en stopper for flere av vårens planlagte møter og aktiviteter. Et av de planlagte møtene som måtte utsettes var fylkeslagets årsmøte. Fylkesstyret har derfor besluttet at det nå i 2020 vil bli arrangert årsmøte og høstmøte samme helg. Med denne invitasjonen vil vi få invitere fylkeslagets medlemmer med personlige ledsagere til felles års- og høstmøte i fylkeslaget.

Det vil finne sted fra fredag 13. november til lørdag 14. november på Clarion hotell Tyholmen i Arendal. Møtet starter fredag 13. november kl. 12.00 og beregnet møteslutt er kl. 16.00 lørdag 14. november.

Egenandel for års-/høstmøte er kr. 800 for et enkeltrom og kr. 600 pr. person i dobbeltrom. Faktura sendes ut ved påmelding.

Endelig program og alle møtedokumenter sendes til påmeldte deltakere senest 14 dager før møtet vil finne sted. Hvis vi skal kunne sende ut deltakerliste til alle påmeldte og opplysninger til hotellet vedrørende allergier eller andre hensyn trenger vi at du/dere aktivt samtykker til dette ved påmelding. Dette skyldes GDPR (personvernreglene).