Friluftstur til Kaldvell!

Vi inviterer til friluftstur i Lillesand lørdag 16. juni med Magne Haugen i fra Lillesand kommune som guide.

Dato: 16. juni kl. 11:00–14:00
Fylke: Aust-Agder
Arrangør: Norges Blindeforbund Aust-Agder
Kontakt:
Påmelding skjer til fylkeskontoret enten på tlf: 37 02 62 08 eller på e-post til: aust-agder@blindeforbundet.no.

Påmelding innen tirsdag 12. juni kl. 12.00.

Vi møtes ved gamle Kaldvell sykehjem.  Fra parkeringsplassen går vi langs elva som renner ut i Kaldvell. Dette er et meget idyllisk område hvor vi går langs den stille elva og under store eikekroner, Nye E18 er ikke så langt unna, så den vil nok kanskje høres, Vi kommer så inn til strykene og går så på en godt opparbeidet grussti, elvas stryk gir oss den rette stemningen for nærhet av vannmassene som farer nedover.

Vi kommer opp til demningen, og vil da spise vår medbrakte niste. Historien om det samfunnet som var her fram til 1960-tallet vil bli fortalt under denne spaserturen. Det er dessverre for bratt for rullestolbrukere Det er en sittebenk ved demningen, så noen må huske sitteunderlag. Husk godt med klær og godt skotøy! :)

Fylkeslaget ordner med transporten til og fra Lillesand for dem som kommer østfra. På grunn av koordinering og bestilling av transport MÅ! vi ha påmelding ikke noe senere enn tirsdag 12. juni før kl. 12.00.

Vi gleder oss til tur! :)