Tirsdagsklubb

Denne gangen får vi besøk av Per Tore Aakre som er daglig leder i SynSupport Nordic Eye. Han kommer for å snakke om og demonstrere "OrCam-brillen". Dette er et teknologisk hjelpemiddel for synshemmede som blant annet leser tekst, gjenkjenner ansikter, identifiserer produkter og mye mer. Les mer her: nordiceye.no/produkter/orcam/

Dato: 16. oktober kl. 12:00–14:00
Fylke: Aust-Agder
Arrangør: Norges Blindeforbund Aust-Agder
Kontakt:
For påmelding ring: 37 02 62 08 eller send en e-post til: aust-agder@blindeforbundet.no. Påmelding senest mandagen før innen kl. 12.00.

Tirsdagsklubben er NBF Aust-Agder fylkeslag sitt månedlige treffpunkt som stort sett finner sted i fylkeslagets lokaler fra kl. 12.00 til 14.00. Hver gang har vi et spesielt tema, gjerne knyttet opp mot noe som er relatert til syn og synsproblemer. Vi byr på enkel lunsjservering og egenandelen er kr. 50 pr. person pr. gang. Man blir fakturert for egenandel en gang i året for de treff som man har vært til stede på. Denne faktureringen skjer i desember.