Tur til Merdø

Fylke: Aust-Agder
Kontakt:
E-post: aust-agder@blindeforbundet.no.

Påmeldingsfrist: Innen onsdag 12. juli!

Norges Blindeforbund Aust-Agder inviterer til friluftstur ut til Merdø, en liten øy som ligger sør for Arendal, mot havet, like ved innseilingsfyrene Store- og Lille Torungen.

Til Merdø går det ferge i fra fergeleiet i Pollen i Arendal. Vi reiser med ferga som går fra Arendal kl. 11.30, mandag den 7. august. For de av dere som ikke føler dere trygge på å finne frem til fergeleiet på egen hånd blir det samlet avgang i fra Blindeforbundets lokaler på Langbryggen 5 kl. 11.00.

Ute på Merdø blir det anledning til spasertur rundt om på øyas mange koselige små stier. Det blir også bespisning, men alle må selv ta med seg det de ønsker å spise og drikke. Husk sitteunderlag! For de av dere som ønsker å ta seg en forfriskende dukkert må man huske å få med seg badetøy og eget håndkle.

Ferga fra Merdø og tilbake til Arendal igjen går kl. 15.00.

Fylkeslaget betaler for transporten til og fra fergeleiet i Pollen i Arendal. Tid og sted for transporten kommer vi tilbake til når vi ser hvem og hvor mange som melder seg på! J Fylkeslaget betaler også for fergebilletter tur/retur Arendal-Merdø.

Brit Ingvild Fredriksen vil være turleder på turen ut til Merdø.

Meld deg på til oss på fylkeslagskontoret enten på tlf: 37 02 62 08 eller på e-post til: aust-agder@blindeforbundet.no.

Påmeldingsfrist: Innen onsdag 12. juli!