Invitasjon til å delta på prosjektet "Sett musklene fri".

Som synshemmet opplever man at kroppen sakte, men sikkert stivner til. Det å ikke kunne se hvor man går, medfører at man går «med bremsene på». I den anledning inviterer NBF Aust-Agder fylkeslag nå til deltagelse på prosjektet «Sett musklene fri»! :)

15. juli 2020

Dette er et kurstilbud i muskelavspennende øvelser. Det vil bli avholdt ukentlige treninger på Arendal yogastudio (Vestre Gate 7, Arendal) og disse treningene vil starte opp i løpet av september 2020 og vare ut året. Det er 16 plasser på kurset og her er det førstemann-til-mølla som gjelder. Frist for påmelding er 15.08.20. Det er ingen egenandel på dette kurset, men man må selv sørge for å skaffe / ta med seg yogamatte / liggeunderlag og et pledd. Påmelding skjer til fylkeskontoret enten på tlf: 37 02 62 08 eller på e-post til: aust-agder@blindeforbundet.no.