Drammen og omegn lokallag - Lokallagsmøte

Referat fra lokallagsmøte 17. august.

Nyhetssak fra 28. august 2017

Glade underholdere

Sommeren er snart over, og høstens møteprogram i Drammen og omegn lokallag har begynt. Mange tok turen til Bragernes menighetshus for å delta på høstens første lokallagsmøte. Hele 52 personer fylte opp storsalen.

Liv A. Hansen ønsket alle velkommen, og vi sang sangen vår «La oss leve for hverandre». Etter på ga Liv litt informasjon om lokallaget og fylkeslagets aktivitet,

mens kveldens gjester rigget seg opp på scenen. Gruppen «3 Glade lakser» fra Eiker spilte og sang gamle slagere.

De spilte flere sanger av popgruppen/dansebandet Sven-Ingvars fra Sverige.  Låter som «Min gitarr» og «Kristina från Wilhelmina».  Musikk av trekkspilleren Freddy Kristoffersen fra Hokksund sto også på programmet. Mange andre kjente melodier ble godt mottatt med kraftige klappsalver.  Noen tok bilder og andre tok opp musikken på mobilen.  Liv takket for besøket og musikken.

Så var det kaffe, rundstykker og kake som ble servert. Praten gikk livlig rundt bordene og folk koste seg i hyggelig lag. Mange minner fra sommerturene ble nok også frisket opp. Liv tok ordet igjen når maten var fortært. Litt mer info før loddsalget begynte. Masse lodder ble solgt og gevinstene delt ut til kveldens
heldige vinnere.

Kveldens program var over, og Liv ønsket alle vel hjem og velkommen tilbake torsdag 21. september. Stor takk til kjøkken komiteen for delig mat og drikke.
Så ruslet alle hjem i kveldsmørket.

Referent Arvid