Hammerfest og omegn lokallag

Her er om de aktiviteter vi gjør av fast karakter, og annet gøy som er under planlegging.

Hammerfest og omegn lokallag ble stiftet 2015, og vi er et aktivt lokallag som fremmer medlemsaktiviteter.

Vi faste ukentlige- og månedlige aktiviteter. Det meste bekjentgjøres på vår FB-side for medlemmer:  www.facebook.com/groups/1264159783647485

Ukentlig møtes vi i Sanitetsbadet hver mandag kl 18.30(oppmøte kl.18.15)-19.30, ingen påmelding - er du medlem så er det bare å komme mot en sum. Ledsager gratis.

Kafetreff for medlemmer første mandagen hver måned. Melding om sted, dato og klokkeslett sendes til medlemmer på sms, eller vi ringer til de som ikke har tilgang på sms.

Våre aktiviteter  får våre medlemmer høre om pr sms, pr brev og pr FB-siden. Medlemsmøtene er forum der alle får komme med ønsker om hva vi skal gjøre. Styret vurderer alle ønsker om det lar seg gjennomføre både på den ene og den andre måten, og så ser vi hva vi får til. Ofte drar vi på konserter, revy eller andre kulturelle samlinger.

Februar  - 28/2-24 er det årsmøte

Mai - Kulturelle aktiviteter

Juni - busstur i Indre Finnmark

Høst - under planlegging

November eller desember - Julebord og medlemsmøte

Styreleder og kontaktperson Stein Wiggo Olsen, mobil: 997 44 388.
Nestleder Ole Eliassen
Styremedlem Annie Jenssen