Års- og Høstmøte 9-11.oktober 2020 i Hammerfest

Års - og Høstmøtet slåes sammen i år. Vi møtes i Hammerfest på Thon Hotell.

10. juli 2020

Thon hotell Hammerfest

På grunn av pandemien, og fordi Norge ble stengt 12.mars i år, så fikk ikke Finnmark fylkeslag gjennomført sitt planlagte årsmøte. Derfor slår vi nå sammen våre to organisatoriske møter til års- og høstmøte.

NYTT: i år skal vi ha direktesending av møtet! Alle som ikke møter fysisk kan lytte til det som skjer via internett på pc, nettbrett eller smarttelefon, eller se det i etterkant. Fortløpende, og i god tid før års- og høstmøtet, vil vi informere om direktesendingen på vår nettside:

Forløpende informasjon gis også på vår Facebook-side. Fredag 09.oktober kl.09.00, legger vi der en lenke med direkte tilgang til direktesendingen av møtet: https://www.facebook.com/Norges.Blindeforbund.Finnmark

Program for års- og høstmøtet:

Fredag 09.oktober: Ankomst, innsjekk og lunsj på formiddagen. Konstituering av årsmøtet med behandling av vanlige årsmøtesaker. Årsmøtet avsluttes med valg. Middag er på hotellets restaurant, og kvelden fortsetter med hygge og sosialt samvær.

Lørdag 10.oktober: Konstituering av høstmøtet, vi fortsetter med behandling av vanlige høstmøtesaker.

På lørdagskveld er det duket til festmiddag på hotellet.

Søndag 11.oktober: Høstmøtet fortsetter med avslutning til lunsj. Hjemreise.

Annet i programmet:

I programmet skal vi også få plass til to spennende seminar:

-        om psykisk helse

-        om hjelpemidler, ved hjelpemiddelleverandøren Adaptor

Vi håper å få med en invitert gjest fra sentralstyret, og selvfølgelig skal vil vi ha både underholdning og andre kulturelle innslag.

På høstmøtet skal vi som vanlig ha basar, og de som ønsker å gi gevinster kan ta det med til høstmøtet.

På grunn av ferieavvikling på kontoret:

Påmelding begynner fra mandag 10.august!

Siste påmeldingsfrist tirsdag 08.september!
 Ring kontoret telefon: 78 43 50 55 eller 400 35 177.

Kontoret har ordinær åpningstid alle hverdager kl.08.30 – 16.00.

Saker som ønskes behandlet på års- og høstmøtet må meldes til kontoret innen fredag 25.september.