Søndagstur "Klart det går"

Velkommen til sommeravslutning for søndagsturgjengen.

Dato: 13. juni kl. 11:00–15:00
Fylke: Hordaland
Kontakt:
Kontakt Silje Thon tlf. 480 70 372

Vil du oppdage nye, fine turområder i Bergen og omegn? Ta del i et sosialt og inkluderende fellesskap? Vi ønsker velkommen til turer og aktiviteter, tilrettelagt for personer med fysiske funksjonsnedsettelser. Familie og venner er velkommen til å bli med.

Søndag 13. juni er det sommeravslutning m/sykkeltur til Sjøsportsenteret for funksjonshemmede

Oppmøte og program:
Kl. 11:00 - Fottur fra Krambua i Fjøsangerveien
Kl. 11:30 - Sykkeltur fra Krambua i Fjøsangerveien
Kl. 12:00 - Begge gruppene antar å ha ankommet Sjøsportsenteret. De som vil møte direkte ved sjøsportsenteret kan derfor gjøre dette kl. 12:00.

Deretter blir det bading, sosialt og båttur med Sjøsportsenterets Katamaran (båt) for de som ønsker det.

Kl. 14:00 - Grilling. Vi fyrer opp grillen, og alle tar med det de selv ønsker å grille. Vi hjelper de som trenger det med grilling og servering, men tar hensyn til smitteverninstruks med én meter avstand og god håndhygiene underveis.

Kl. 15:00 avslutter vi arrangementet, og de som sykler drar tilbake til Krambua. De som kom gående fra Krambua går sammen tilbake dit, ev. tar buss om ønskelig.

Ta med: Alle tar med det de selv ønsker av grillmat og drikke. Ta også med fat, bestikk og kopp til deg selv. Kle deg etter været, vi krysser fingrene for at solbriller må taes med. Badetøy for de som vil ta et bad.

Turlaget kan dekke utgifter til ledsagere eller spesialtransport ved behov.

Påmelding er obligatorisk grunnet koronasituasjonen. kontakt Silje Thon på tlf. 480 70 372 seinest fredag 11. juni kl. 12:00. Du er først påmeldt etter at du har mottatt bekreftelse på dette.

Dersom du har behov for ledsager har du selv ansvar for smittevern og sikkerhet knyttet opp mot covid-19, og ellers vurdere gode og trygge løsninger for deg. Våre frivillige turledere skal som alle andre holde minst 1 meter avstand til andre, og kan ikke bidra som ledsagere.

Generelle vilkår og smittevern: Bergen og Hordaland Turlag forholder seg til DNT sin smitteverninstruks for aktivitet knyttet til covid-19. Les generelle vilkår for deltakelse på BHT sine aktiviteter. Våre frivillige turledere er alle kurset i DNT sine retningslinjer for smittevern, og skal sørge for å gjennomføre en trygg og fin tur.

Alle er velkommen!

BHT: https://bit.ly/3i8HeX0