Søndagstur "Klart det går" Juleavslutning på Fløyen

Velkommen til søndagstur med Juleavslutning på FløyenVil du oppdage nye, fine turområder i Bergen og omegn? Ta del i et sosialt og inkluderende fellesskap? "Klart det går"-gruppen ønsker velkommen til turer og aktiviteter. Tilbudet har fokus på tilrettelegging for personer med fysiske funksjonsnedsettelser.

Dato: 11. desember kl. 12:00–15:00
Fylke: Hordaland
Kontakt:
kontakt Silje Thon tlf 480 70 372

Juleavslutning for søndagsturene

Oppmøte: Den Blå Steinen (Torgallmenningen)

Turbeskrivelse

- info kommer

Ta med: Klær etter været.

- info kommer

Pris: Det er gratis å delta på tur. Turlaget dekker utgifter til ledsagere eller transport ved behov, meld i så tilfelle fra ved påmelding.

Hund: Det er lov å ta med hund på turene.

Turledere

Påmelding: Vi ønsker å motta påmeldinger for å få oversikt over antall deltakere og gruppesammensetning i forkant av turen. Kontakt Silje Thon tlf 480 70 372 senest fredag kl 12

Ved behov for ledsager: Har man behov for ledsager må man stille med dette selv. Si fra om du mangler dette i forkant av turen, så vil Turlaget eller Blindeforbundet forsøke å bidra med det.

Juleavslutning for søndagsturene

Oppmøte: Den Blå Steinen (Torgallmenningen)

Turbeskrivelse

- info kommer

Ta med: Klær etter været.

- info kommer

Hund: Det er lov å ta med hund på turene.

Turledere