Søndagstur med Juleavslutning på Garnes

Dato: 12. desember kl. 12:00–15:00
Fylke: Hordaland
Kontakt:
kontakt Silje Edvardsdal Thon på mobil 480 70 372 innen fredag kl. 12.

Vil du oppdage nye, fine turområder i Bergen og omegn? Ta del i et sosialt og inkluderende fellesskap? "Klart det går"-gruppen ønsker velkommen til turer og aktiviteter. Dette er et tilbud åpent for alle, med fokus på tilrettelegging for personer med fysiske funksjonsnedsettelser.

Velkommen til juleavslutning med DNT - Klart det går på Garnes!

Oppmøte: Vi planlegger å samles på Garnes undervisningsgård, du kan enten møte opp direkte eller slå følge med oss ut dit. For de som vil slå følge med turleder så er det oppmøte på Bergen togstasjon kl. 10:45.

Vi vil ta tog fra Bergen stasjon kl. 10:57 til Arna stasjon. Deretter går vi tur ut til Garnes, langs med fjorden. Vi beregner ca. 1 times gåtid fra stasjonen. Det er i hovedsak asfaltert underlag, men det kan være snø og is så det er viktig å tenke på utstyr (brodder, staver o.l.). Deler av traseen er i blandet trafikk, det er relativt flatt terreng på store deler av strekningen, men med stedvis brattere parti.

Info om opplegg når vi er fremme ved gården kommer.

Turledere: Heidi (nr. 90642047), Annett (nr. 99798246), Linn Beate (nr. 95207492), Marit HL (nr.  91369469), Marit S (nr.  97551264)

Ta med: Grillene tennes opp, så ta med mat du ønsker å spise. Ta også med drikke, og kle deg godt.

Pris: Turlaget dekker utgifter til ledsagere eller spesialtransport ved behov.

Påmelding: Meld deg på i forkant av turen til en av turlederne. Vi registrerer påmeldte til ev. smittesporing. Dersom du har tilknytning til Blindeforbundet, kan du kontakte Silje Thon for påmelding. (nr. 480 70 372).

Generelle vilkår og smittevern: Bergen og Hordaland Turlag forholder seg til DNT sin smitteverninstruks for aktivitet knyttet til covid-19. Les generelle vilkår for deltakelse på BHT sine aktiviteter. Våre frivillige turledere er alle kurset i DNT sine retningslinjer for smittevern, og skal sørge for å gjennomføre en trygg og fin tur. Velkommen!