Turen 14 februar er dessverre avlyst. Søndagstur med "Klart det går"

Søndagstur rundt Storelva med "Klart det går"

Dato: 14. februar kl. 10:00–12:00
Fylke: Hordaland
Kontakt:
Silje Thon mobil 480 70 372

Turen er dessverre avlyst som følge av kommunens nedstegning.

Søndagstur med "Klart det går"

Vil du oppdage nye, fine turområder i Bergen? Ta del i et sosialt og inkluderende fellesskap?
Vi ønsker velkommen til turer og aktiviteter, tilrettelagt for personer med fysiske funksjonsnedsettelser.
Familie og venner er velkommen til å bli med.

Oppmøte: Vi oppfordrer alle som har mulighet til å møte direkte ved Arna stasjon kl. 11:15. Dette for å minimere bruk av kollektivtransport. For de med behov for å reise sammen fra byen er det oppmøte på Bergen Jernbanestasjon kl. 10:50. Toget går kl. 11:04. Spesifiser hvor du ønsker å møte når du melder deg på.

Ta med: Niste, sitteunderlag, vann og gode, varme klær. Varm drikke på termosen om du ønsker.

Påmelding: Påmelding er obligatorisk grunnet koronasituasjonen. Kontakt Silje Thon tlf 480 70 372 seinest fredag 12.februar kl. 12:00. Du er først påmeldt etter at du har mottatt bekreftelse på dette.

Ved behov for ledsager: Dersom du har behov for ledsager har du selv ansvar for smittevern og sikkerhet knyttet opp mot covid-19, og ellers vurdere gode og trygge løsninger for deg. Blindeforbundet ordner med ledsager hvis mulig.

Turlederene som skal være med skal holde minst 1 meter avstand til andre, og kan ikke bidra som ledsagere.

Link til DNT og klart det går turen finner du her