Alle aktiviteter er dessverre avlyst på grunn av koronasituasjonen

Vi beklager sterkt at aktivitetene i fylkeslaget for tiden er nede for telling. Håpet er å komme sterkt tilbake. I mellomtiden ringer vi alle våre medlemmer og hører hvordan de har det.

Nyhetssak fra 21. april 2020

Nina sitter i bobilen og ringer medlemmer. Hun smiler og gleder seg til neste prat.

Vi vet at sosiale treffpunkt og nyttige kurs og aktiviteter er svært viktige for medlemmene våre. Koronaviruset har tvunget hele landet til å stoppe opp, så også fylkeslaget i gamle Hordaland.

Vi vil gjøre vårt beste for å starte opp igjen med hyggelige treff, nyttige arenaer for utveksling av erfaring, tips og triks med det samme det er forsvarlig og trygt. I mellomtiden ønsker vi alle våre medlemmer en flott vår, vask hendene, hold avstand, ta vare på deg selv og dine nære og vær hjertelig velkommen når restriksjonene oppheves.

Vi ringer nå alle medlemmer, slår av en prat og hører hvordan det står til. Så ringer telefonen og det er fra blindeforbundet, slå av en prat, fortell om hverdagen din og benytt sjansen til å spørre litt om organisasjonen din. Det kan bli starten på en meningsfull relasjon.