Års/ høstmøte 2020

NBF Møre og Romsdal
e-post: m.og.r@blindeforbundet
Tlf: 70 12 8 479

Etter en spesiell vår og sommer med avlyste møter og aktiviteter, har Styret i Norges Blindeforbund Møre og Romsdal endelig gleden av å kunne invitere deg, og evt. ledsager, til kombinert årsmøte-/høstmøte-helg på Scandic Parken Hotell i Ålesund 13.-15. november 2020. Vi skal gjøre vårt beste for å ta trygt og godt imot deg, og håper du har lyst og anledning til å delta. NB! På grunn av smittevernhensyn må de som trenger ledsager for assistanse ved måltider, og å komme seg rundt, ha med egen ledsager.

FREDAG 13. NOVEMBER kl. 15.00 Innsjekking og matservering. Orientering om smittevern for oppholdet og helgen. kl. 16.00 «Hvilken nytte har jeg av rehabilitering?» Vi pangstarter helgen med foredrag av vår egen Hilde Tuhus Sørli, seksjonsleder service, rehabilitering. Hun vil fortelle om rehabiliteringstilbudet i NBF og våre flotte syn- og mestringssentre.

LØRDAG 14. NOVEMBER kl. 10.00  Det er tøft å leve når pandemien begrenser livet og friheten. Stig Ålgårdstad fra Mental Helse Sykkylven vil holde foredrag om «Psykisk helse i koronaens tid». ca.14.00  Årsmøtet/høstmøtet starter.

SØNDAG 15. NOVEMBER kl. 09.30  Årsmøtet/Høstmøtet fortsetter. Avsluttes til lunsj.

Nærmere program for årsmøtehelgen blir tilsendt ved påmelding.

ÅRSMØTE/HØSTMØTE FOR BARN OG UNGDOM På grunn av smittevernhensyn vil det dessverre ikke bli eget program for barn og unge i år.

EGENANDELER Egenandel (fre.-lør.) for alle over 18 år:     kr.    1.000,- Egenandel kun års-/høstmøte (lø.-søn.) for alle over 18 år:  kr.  600,- Egenandel hele helgen (fre.-søn.) for alle over 18 år:     kr.    1.600,-   Barn under 18 år på samme hotellrom som foreldre gratis. Samme egenandel for ledsager.

NB! Det er mulig å søke om redusert egenandel for medlemmer med anstrengt økonomi. Søknaden sendes kontoret i god tid og behandles konfidensielt.

NB! FRIST FOR INNSENDING AV SAKER TIL ÅRSMØTET/HØSTMØTET ER FREDAG 16. OKTOBER.

Sakene sendes inn til kontoret: Norges Blindeforbund Møre og Romsdal, Borgundveien 83F, 6007 Ålesund eller E-post: m.og.r@blindeforbundet.no

PÅMELDING TIL KURS OG ÅRSMØTE/HØSTMØTE INNEN FREDAG 16. OKTOBER. Telefon 70 12 84 79 eller e-post: m.og.r@blindeforbundet.no

Med vennlig hilsen Norges Blindeforbund Møre og Romsdal

Jacob Havnsund    Barbro Ness Edvardsen