Landsdelsstevne på Oppdal

Fredag 30. juni gikk bussturen fra Møre og Romsdal med 29 små og store medlemmer. Målet var Landsdelsstevnet i Oppdal sammen med Nord- og Sør- Trøndelag fylkeslag.

Nyhetssak fra 03. juli 2017

Gruppebilde foran hotellet

Helgen 30. juni til 2. juli var det duket for Landsdelstreff i strålende vær på Oppdal. Arrangør var Sør-Trøndelag fylkeslag med daglig leder Arild Norberg i spissen. 29 små og store medlemmer fra Møre og Romsdal busset av gårde oppover til Trøndelag med stopp på Skarstua utenfor Molde for lunsj. Gledelig var det at også mange nye medlemmer hadde meldt seg på.

Mange nye bekjentskaper ble stiftet denne helgen, og gode og spennende opplevelser har fått plass i minneboka. Totalt var det 80 medlemmer fra de tre fylkene, Nord -, Sør-Trøndelag og Møre og Romsdal som tilbrakte helgen på Oppdal Skiferhotell.

Helgen var særdeles aktiv, og på programmet sto både zip-line, rafting i Driva og gondolbane. Alle aktiviteter som pushet grenser hos hver og en av oss.

Gondol

Zipline

Vi takker alle som var med og gjorde helgen til en minnerik opplevelse.