Høstmøte på Røros

Norges Blindeforbund Nord-Trøndelags høstmøte på Røros!

Praktisk informasjon

Fra 04.11 kl. 10:00 til 06.11 kl. 20:00

Fylke: Nord-Trøndelag
Hvem er tilbudet for: Ledsagere, Medlemmer, Pårørende
Sted: Røros Hotell
Pris: Kr. 1200
Påmeldingsfrist: 10. oktober
Kontakt/påmelding:
Norges Blindeforbund Nord-Trøndelag
E-post: nord.trondelag@blindeforbund.no
Tlf. 74162213

Beskrivelse

Norges Blindeforbund Nord-Trøndelag avholder sitt høstmøte på Røros hotell, 4.-6. november 2016

Innen påmeldingsfristen var vi fullbooket, og det er gledelig at hele 46 deltakere blir med på årets høstmøte!

Vi har engasjert Svein Jønnum transport for turen, så det blir felles buss for alle deltakerne. Med start i Namsos vil turen ta rundt 6 timer, så vi må starte i rett tid. Det blir en matpause underveis, og middag på hotellet om kvelden. Mer detaljert opplegg for transport og program for helga blir sendt ut på forhånd til de som melder seg på.

Saker som ønskes tatt opp på høstmøtet må sendes til kontoret innen 10. oktober.

På programmet står vanlige høstmøtesaker og eventuelt innkomne saker fra medlemmene. I tillegg vil vi gjøre noe hyggelig sammen, som f.eks. å besøke Røros kirke og gå en tur i sentrum. Programmet er ikke helt snekret enda, men vi lover ei fin helg med god mat, sosialt samvær, møtevirksomhet og Bergstadkultur.

Vi har som vanlig med noen som bistår med å følge til og fra, med praktiske gjøremål og ved måltidene. Hjelp til medisinering og personlig pleie kan vi ikke gi.

Gi beskjed om du trenger ekstra hjelp, og om du har andre spesielle behov som følge av allergier, diett, diabetes osv. ved påmelding, så hjelper du oss å legge til rette slik at du får ei trivelig helg.

Egenandel: kr 1200.- pr. person, som inkluderer transport, hotellopphold og ev. aktiviteter. Det er samme egenandel for din ledsager.

Norges Blindeforbund Nord-Trøndelag

Steinar Haugen, leder