Medlemsmøte

Nord-Trøndelag Fylkeslag
E-post: nord.trondelag@blindeforbundet.no

Medlemsmøte onsdag 24. mai

Aktivitetsutvalget i Nord-Trøndelag fylkeslag inviterer til sommeravslutning / medlemsmøte onsdag 24. mai i Menighetssalen i Steinkjer kirke mellom kl. 11.30 og 15.00. Hensikten med medlemsmøtene er å treffes og ha det sosialt sammen. Vi har god tid til prat rundt bordene og vi byr på kaffe, noe å bite i, loddsalg (ta med premie) og et aktuelt tema.

Vi kommer tilbake til tema og andre detaljer for dette møtet når det nærmer seg.

Menighetssalen i Steinkjer kirke ligger i kirkas underetasje med inngang på siden mot jernbanestasjonen. Det er ca. 200 meter fra jernbanestasjon og bussholdeplass, og det er godt med parkeringsplasser på begge sider av kirka. OBS! Steinkjer kommune har parkeringsavgift i hele sentrum.

Fortell oss gjerne at du kommer, da blir det litt enklere for oss å beregne servering. Trenger du hjelp eller er usikker på om du finner fram, ta kontakt så møter vi deg på jernbane eller buss.