Medlemsmøte - Juleavslutning

Kontakt:
Fylkeslagskontoret Nord-Trøndelag
E-post: nord.trondelag@blindeforbundet.no

Aktivitetsutvalget i Nord-Trøndelag fylkeslag inviterer til siste medlemsmøte før jul onsdag 29.november i menighetssalen i Steinkjer kirke mellom kl. 11.30 og 14.00. Vi byr på kaffe, noe å bite i, julemusikk og loddsalg (ta med premie)

Bernt Bragstad fra Levanger har vært vår faste «julemusikant» på medlemsmøtene i alle år. Han kommer også i år slik at vi kan kose oss med julemusikk fra en dyktig pianist. Vi har ikke annet tema for dette møtet enn å kose oss og ha det trivelig i lag. Bernt er flink til å finne gode melodier og vi kan nok også i år vente oss noen anekdoter og litt allsang.

Menighetssalen i Steinkjer kirke ligger i kirkas underetasje med inngang på siden mot jernbanesasjonen. Det er ca. 200 meter fra jernbane og buss, og det er godt med parkeringsplasser på begge sider av kirka. Det er også greit å vite at Steinkjer kommune har parkeringsavgift i hele sentrum.

Ta gjerne kontakt og fortell at du kommer. Da blir det litt enklere for oss å beregne servering. Trenger du hjelp eller er usikker på om du finner fram, ta kontakt så møter vi deg på jernbane eller buss.

E-post:  nord.trondelag@blindeforbundet.no