Juleavslutning - Høstens siste medlemsmøte

Aktivitetsutvalget i Nord-Trøndelag inviterer til siste medlemsmøte før jul onsdag 25. november kl. 1130 - 14.00. Tema på dette møtet er å treffes og ha det koselig.

Nyhetssak fra 07. desember 2016

Pianist Bernt Bragstad ordner med tonefølge på  medlemsmøtet

Vi inviterer til medlemsmøte onsdag 25. november kl. 11.30 - 14.00 i menighetssalen under Steinkjer kirke. Siden dette blir det siste av høstens medlemsmøter, har vi bestemt oss for å kose oss litt ekstra. Tema på dette møtet er å treffes og ha det koselig. I tillegg er det spennende å invitere til nytt møtelokale. Vi er veldig fornøyde med møtelokalene, og gleder oss til å vise dem frem.

Vi byr på kaffe og kaker. Det blir allsang med Bernt Bragstad på piano, og vi organiserer loddsalg så det kan være greit å ha med kontanter og en liten premie. Vi håper på godt oppmøte, så om du vil ha et avbrekk i hverdagen så kan en tur til Steinkjer kanskje passe bra.

På grunn av serveringen er det greit å vite hvor mange vi blir, så det er fint om du kan si fra om du kommer.

Steinkjer kirke ligger midt i Steinkjer sentrum bare 200 meter fra jernbane og buss. Menighetssalen ligger i underetasjen til kirka med inngang på siden imot Forumgården og byen. Er du usikker på om du finner fram, så kan du ringe oss på tlf. 74 16 22 13 og avtale at vi møter deg på jernbane eller buss.