Årsmøte i Nordland fylkeslag

Styret i Norges Blindeforbund Nordland har gleden av å invitere medlemmer og støttemedlemmer til årsmøtearrangement på Thon hotell Nordlys, Bodø, i tiden 20.-23. april 2017

Nyhetssak fra 23. mars 2017

Thon hotell Nordlys

Vi starter arrangementet med middag på torsdag kl 19:00 og avslutter søndag med lunsj. Foruten selve årsmøtet vil det blant annet bli tid til et interessepolitisk seminar, foredrag om Bodøs historie ved Knut Eide, og kanskje anledning til litt shopping for de som ønsker det.

Deltakeravgift er kr 700,-, som inkluderer opphold i 3 døgn med full pensjon. Reiseutgifter dekkes for reise på rimeligste måte, mot kvittering/billett. Innkvartering i doble rom. For enkeltrom vil det bli tillegg i prisen. Om ønskelig er det selvsagt mulig å delta bare på årsmøtet. Påmelding innen 5. april til: Norges Blindeforbund Nordland, Boks 120, 8088 Bodø, e-post: siv.bremnes@blindeforbundet.no, eller pr telefon: 75 52 00 07, mobil: 48 88 24 67. Husk at medlemskontingenten må være betalt før du møter på årsmøtet.

Skulle du etter påmelding bli forhindret fra å møte ber vi om at du gir oss beskjed snarest. Saker som ønskes behandlet på årsmøtet må innmeldes til kontoret innen 6. april. Som vanlig blir det avviklet et lotteri under møtet, og vi tar med takk imot gevinster.

Velkommen til hyggelige dager i Bodø!

Jarle Arntzen        Styreleder

Siv Bremnes        Daglig leder