Førstehjelpskurs i Tankefeltterapi - NB: Ny dato 13.oktober

Dato: 13. oktober kl. 18:00–21:00
Fylke: Oslo
Kontakt:
Påmelding innen 6. oktober til Oslo fylkeslag, e-post oslo@blindeforbundet.no.

Førstehjelpskurs i Tankefeltterapi:

DEN STØRSTE FEILEN DU KAN GJØRE MED TFT - ER Å IKKE BRUKE DET!!!!

Hør, se og opplev TFT – en revolusjon innen helse. Og det viktigste: lær deg hvordan du enkelt kan bruke det i praksis.

På mini-kurset får du høre om, se og oppleve TFT i praksis. Du vil mest sannsynlig bli forundret over hva du opplever. Mest kjent er TFT som teknikk til å redusere eller fjerne følelsesmessige og psykiske utfordringer, plager og lidelser. TFT brukes veldig ofte for å behandle f.eks angst, depresjon, fobier, sorg, traumer, skam, flauhet, avhengighet og mye annet. Men også mange fysiske plager og lidelser kan behandles med TFT.

På minikurset lærer du hvordan du kan bruke disse enkle men meget effektive teknikkene på deg selv eller andre. Eksempelvis hvordan du ofte kan redusere eller ta bort smerter og spenninger.  TFT som selvhjelpsteknikk er enkel å lære. Ved mer sammensatte og alvorlige tilstander vil det ofte være nødvendig å gå til en dyktig TFT-terapeut.

Metoden brukes også stadig oftere til prestasjonsforbedring innen toppidrett, kultur og i næringslivet.

• Her får du lære litt om hva tankefeltterapi er og hva det kan brukes til.  Du skal også få lære noen teknikker.
  • Tid og sted: tirsdag  13. oktober kl. 18-21 på Zoom.
  • Egenandel: Kr. 300 som betales på Vipps til Oslo fylkeslag 85977 når du melder deg på

• Instruktør: Ole Erik Holmås og Randi Elisabeth Mathisen
  • Påmelding innen 6.oktober