Friluftsdag til Sognsvann

friluftsliv, RP, mat, turmat, lavvo, stand, aktiviteter

Dato: 03. september kl. 11:00–15:00
Fylke: Østfold Oslo Akershus Buskerud
Kontakt:
Oslo fylkeslag tlf 23215000 eller e-post oslo@blindeforbundet.no

Bli med! Oslo fylkeslag stiller med stor stand på Friluftslivets dag søndag 3.september. Vi holder til med lavvo, beachflag og bålpanne på venstre side rett etter kiosken som ligger like ved bommen. Vi er altså den første standen de fleste treffer på. Rp-foreningen står på høyre side litt lengre ned. Det forventes å være 5-6.000 på Sognsvann denne dagen. Arrangementet er gratis og det er meldt bra vær! Bedre kan det bare bli hvis du kommer :)

Oslo fylkeslag vil ha «blindestafett med hvit stokk» og førerhundbamse i premie til de første 100 barn som deltar. Vi har også vår helt egen «7nasjoners» internasjonal turmatrett som vi deler ut smaksprøver på fra ca. kl 11.00. Retten er omtalt på turmat.no . Vi deler ut så lenge vi har.

Oslo fylkeslag oppfordrer også alle til å løpe/gå «RP-mila» til Ullevålsseter og med det støtte øyeforskning.

For spørsmål kontakt oss på oslo@blindeforbundet.no eller Aina mobil 40039492

PS! Vi rigger til leiren på lørdag fra kl. 16.00 og avslutter med litt grilling før det er "natt i naturen". Har du lyst og mulighet til å være med på dette kontakt Aina.