Gøyal dag på Tusenfryd for hele familien

Dato: 05. juli kl. 11:00–18:00
Fylke: Oslo
Kontakt:
Påmelding senest 25. juni til Oslo fylkeslag, e-post oslo@blindeforbundet.no, telefon 23215050 eller sms 92047602

Søndag 5.juli skal vi til fornøyelsesparken Tusenfryd!

• Arrangementet er for hele familien ; der enten barna er synshemmet og/eller foreldrene har nedsatt syn.
  • Gratis! Vi er så heldige å ha fått en del midler i år , og vi kjørere derfor dette arrangementet gratis for alle . Det vil si at inngang /billetter og transport blir dekket.
  • Mat/drikke sørger man for selv! Det er kiosker /cafeer i parken , men lurt også å ha med egen matpakke.
  • Grupper : Vi tenker å lage smågrupper opptil ca 10 personer på hver gruppe . Der minst en pr gruppe er seende og kan fungere som felles-ledsager. Si fra dersom du har noen i din familie som kan fungere som ledsager. Ellers så skaffer vi felles ledsagere etter behov.
  • Samtidig må vi huske smittevern oppi alt det morsomme, så vi  vil si noe om dette  ved oppmøte 5.juli.
  • Transport : Avhengig av antallet vi blir avgjør hvordan vi løser dette med transport. Det skal iallfall være trygt og føles greit å komme seg til Tusenfryd. En eller annen form for fellestransport vil det bli.
  • Tid : 5.juli med oppmøte utenfor inngangen Tusenfryd kl 11:00. Avgang Oslo vil da bli kl 10.00 for buss fra Sporveisgt.10.
  • Påmeldingsfrist : 25. juni  e-post til oslo@blindeforbundet.no eller sms til 92047602 .  Vi trenger  beskjed innen den tid for å bestille billetter! Tusenfryd har nå også restriksjoner på antall billetter.  Oppgi navn på voksne og barn, om noen kan være ledsager og alder på barna som skal være med. Si også fra om dere vil være med  på felles transport.

Dette blir gøy !!

Aktivitetsutvalget i Oslo Fylkeslag