Høstmøte 2017

Fylke: Oslo
Kontakt:
Oslo fylkeslag tlf 23215000 eller e-post oslo@blindeforbundet.no

Statssekretær og forfatter Laila Bokhari er foredragsholder på vårt høstmøtet 2017

Vi er så heldig at vi blir gjestet av statssekretær i UD, tidligere statssekretær for statsministeren og blant annet medlem av "22.juli kommisjonen", Laila Bokhari, på høstmøtet vårt. Dette skjer på Scandic Solli lørdag 11.november. Bokhari har også skrevet bøkene "Hellig vrede. Min reise gjennom Pakistan" og "Arven etter min far". Tittelen på Bokharis foredrag er ikke satt men siden hun i store deler av sitt    yrkesaktive liv har arbeidet i forhold til sikkerhet og har vært en av våre fremste på terror, så vil nok foredraget omhandle noe av dette. Men hun driver også en jenteskole i Pakistan og har hatt flere foredrag og deltatt i tv-programmer om dette. Uansett kan vi glede oss til innblikk i en verden, og en direkte dialog med en statssekretær som brenner for sitt virke.

Etter høstmøtet er det festmiddag på samme hotel. Både lunsj og middag er inkludert i prisen som pt ikke er fastsatt. Det har tidligere ligget på 150,- pr person.

Mer informasjon om høstmøtet kommer.