Matkurs på nett: Helt nøtt!

Dato: 21. september kl. 19:00–21:00
Fylke: Oslo
Kontakt:
Påmelding innen 14.september til Oslo fylkeslag tlf. 23215050 e-post oslo@blindeforbundet.no.

Matkurs på nett:  Helt nøtt!

Mandag 21. og 28. september kl 19-21 inviterer vi til Zoom møte hvor vi lager Energibarer og kuler med ulikt innhold og tilberedningsmåter sammen. Du er på Ditt kjøkken og veiledes gjennom oppskriftene.

Høsten er her og hverdagens rutiner er igang for de fleste. I en travel hverdag kan vi ofte oppleve å gå litt tom for energi, da er det fristende å fylle på med tomme kalorier. Det blir fort en vane, og dessverre gir det ikke den effekten du ønsker I det lange løp. Her får du inspirasjon til næringsrike og sunne snacks som metter. Enkelt å ha med seg som et mellommåltid eller rett og slett for å kunne unne seg noe godt.

Vi lager noen få retter sammen og snakker om flere måter å bruke basis oppskriftene på. Ingrediensene finner du i en større dagligvare, og høstens bær tar vi også i bruk. Innkjøpsliste får du på mail når du har meldt deg på og betalt egenandelen.Vi bruker kjøkkenmaskin med kniver i matlagingen, eventuelt en kraftig stavmikser som kan knuse nøtter.

Du er med i samtalen og kan bidra i temaet og stille spørsmål.  Har du ikke brukt Zoom tidligere, kan vi hjelpe deg med det.

• Lær å lage energibarer og kuler med ulikt innhold og tilberedningsmåte.
  • Tid og sted: 21. og 28. september kl. 18-20 på Zoom.
  • Påmelding innen 14. september
  • Egenandel: Kr. 300 som betales på Vipps til Oslo fylkeslag 85977 når du melder deg på