Matkurs på Zoom: Helt bananas!

Dato: Fra 15.06 kl. 18:00 til 29.06 kl. 20:00
Fylke: Oslo
Kontakt:
Påmelding innen 9. juni på Facebook eller Oslo fylkeslag tlf. 23215050, e-post oslo@blindeforbundet.no.

Mandag 15. og 29. juni kl 18-20 inviterer aktivitetsutvalget til Zoom møte hvor vi lager is, pannekaker og kjeks  uten sukker, melk eller gluten.Sommeren nærmer seg og forhåpentligvis varmen, da står is på menyen. Kan det lages uten melk da? Og hva skal vi ha ved siden av?Gode mettende oppskrifter, rett og slett desserter som måltid. Banan inngår I alle oppskriftene, men vi skal leke oss med ulike smaker.

Du får innkjøpsliste på basisoppskriftene på mail når du har meldt deg på. Vi bruker blender, sterk stavmikser eller kjøkkenmaskin med kniver i matlagingen.Har du ikke brukt Zoom tidligere, kan vi hjelpe deg med det .Egenandel er kr. 100 for begge kveldene som du betaler til VIPPS 85977

Påmeldingsfristen er: 9. juni til Randi Elisabeth mob. 99604949 e-post randi.mathisen2@gmail.com eller Oslo fylkeslag tlf. 23215050 e-post oslo@blindeforbundet.no.