Plantekurs

Dato: Fra 02.05 kl. 18:00 til 18.04 kl. 20:00
Fylke: Oslo
Kontakt:
Påmelding innen 27. april til Oslo fylkeslag, e-post oslo@blindeforbundet.no, tlf 23 21 50 50.

Velkommen til plantekurs

• Lyst på litt mer grønne fingre sånn at du kan være klar for å gjøre balkongen, hageflekken eller rett og slett lyst til å lære om planter du kan ha inne?
  • Oslo Fylkeslag inviterer til kurs i hvordan man som blind eller svaksynt kan føle man har litt mer kontroll og følelse av at man fint kan håndtere planter og mestre det.
  •  Du vil få mulighet til å få føle på jord  for å vite hva som menes med tørr, vått, lett fuktig etc. Vi kommer til å gå gjennom hvordan man på et par ulike planter kan kjenne når de trenger vann og hvordan vanne dem. Det vil også være fokus hvordan de stelles enkelt. Du kan komme både som nybegynner og viderekommende i planter.
  • Vi setter pris på om i påmeldingen noterer om du ønsker fokus på  balkong, inne eller hage og hvilket nivå du tenker du er. På den måten kan vi tilpasse kurset for alle! Du kan selvfølgelig sette opp flere enn en 😊
  • Anbefaler å komme i klær det går fint å få litt jord på!
  • Kursholder - Andrea Isaachsen Olvin
  • Sted: Oslo fylkeslag
  • Tid: Mandag 2.mai kl. 18-20
  • Påmelding til Oslo fylkeslag på epost oslo@blindeforbundet.no eller tlf 23 21 50 50 innen 27. april