Strikkekurs for nybegynnere

Dato: Fra 07.09 kl. 18:30 til 23.11 kl. 21:00
Fylke: Oslo
Kontakt:
Påmelding innen 31. august til Oslo fylkeslag, e-post oslo@blindeforbundet.no, telefon 23215050

Velkommen  til nybegynnerkurs i strikking

Kurset blir på 2 onsdager hver måned  kl. 18.30 -21 i Oslo fylkeslags lokaler:

7. september, 28. september, 12. oktober, 26. oktober, 9. november, 23. november.

I dette kurset får du lære forskjellige strikkemetoder, gjøre bruk av enkle strikkehjelpemidler og garn. Vi begynner med å strikke en bomullsklut i forskjellige mønstre, med enkel tråd. Etter dette skal vi gå i gang med å strikke en hettehals med enkel tråd.

Påmelding skjer til Nina Johnsen, mob: 922 04 085, mail: nina.joh@online.no, eller Oslo Fylkeslag, tel. 23 21 50 50, mail: oslo@blindeforbundet.no, senest innen onsdag 31. august. De som har meldt sin interesse ved sonderingen vi hadde ute tidligere, har allerede plass. Har du meldt din interesse ved sonderingen, men likevel ikke kan benytte plassen du har fått, vil vi gjerne ha beskjed om dette innen påmeldingsfristen 31. august, slik at evt. andre kan få din plass.  Det er begrenset antall plasser.

Egenandelen inkludert kursmateriell er satt til kr 600, og skal settes inn på Oslo Fylkeslags konto nr. 1644.12.56209, eller Vippses til 85977. Merk med "Nybegynnerkurs i strikking". Har du meldt deg på, men likevel ikke kan komme, er det viktig at vi får beskjed om dette senest innen dagen før kurskvelden.