Tur til Norsk Folkemuseum på Bygdøy

Dato: 16. oktober kl. 12:00–14:00
Fylke: Oslo
Kontakt:
For info og påmelding, ta kontakt med Oslo fylkeslag på e-post til oslo@blindeforbundet.no eller tlf 23215050

Tur til Norsk Folkemuseum på Bygdøy

Aktivitetsutvalget arrangerer tur til Norsk Folkemuseum på Bygdøy, lørdag 16. oktober 2021.

Folkemuseet er et av våre aller største museer og har samlinger fra hele landet, fra middelalderen og nesten frem til i dag. Få, om ingen steder i landet gir oss en like god forståelse av hvordan nordmenn har levd i dette langstrakte landet gjennom tidene. Fra nord til sør og fra land til by viser folkemuseet utviklingen vår land har gjennomgått og hvordan arkitektoniske tradisjoner fortsatt lever.

• Oppmøte: Kl. 12.00 utenfor hovedinngangen til museet.
  • Det er mange bratte skrenter, lave dører o.l. så ledsager er nødvendig på denne turen. De som trenger hjelp til å skaffe ledsagere, kan si fra ved påmelding.
  • Egenandel: Kr 100,-, dekker også inngangsbilletten til museet. Ledsagere går gratis. Har du ledsagerbevis, må du ta med deg dette for evt. fremvisning ved ankomst.
  • Egenandelen settes inn på bankkonto nr. 1644.12.56209, eller vippses til: Oslo Fylkeslag: 85977, senest innen 8. oktober. Fint om du merker betalingen med navn på arrangementet.
  • Påmelding skjer til NBF, Oslo, tlf.: 23 21 50 50, mail: oslo@blindeforbundet.no, eller til Nina Johnsen på mail: nina.joh@online.no, senest innen 08.10.21.

Vi ønsker velkommen til en spennende opplevelse!