Husk medlemscafe, omvisning på slottet og andre saker

I dette nyhetsbrevet kan du lese om følgende:

1. Husk medlemscafeen 26 mars
2. Vil du oppleve Operaen Aida, på Oscarsborg festning?
3. Omvisning på det Kongelige slott 2019
4. Nytt fra Kabb
5. Akvarellutstilling i Oslo Malerklubb

1. Husk medlemscafeen 26 mars

Tid:  Tirsdag 26. mars kl. 17-19  (kaffe/te/kjeks fra kl. 16.30)

Sted:  Kantina, Sporveisgt 10.

Her får du vite mer om BPA og  Funksjonsassistanse og mulighet til å snakke med  flere firma som tilbyr dette.

Påmelding  på e-post  til oslo@blindeforbundet.no eller tlf 23 21 50 00  innen mandag 25.mars.

2. Vil du oppleve Operaen Aida, på Oscarsborg festning?

Vil du oppleve operaen Aida på Oscarsborg Festning?  Vi har et begrenset antall billetter til forestillingen lørdag  24. august . Operakvelden starter med båttur kl. 17 med mat, opera kl. 19.30 og deretter båttur tilbake med kveldsmat ombord. Pris kr. 1.140,- pr person.  For ledsager med ledsagerbevis er prisen kr. 560,- Bindende påmelding senest onsdag 20. mars til oslo@blindeforbundet.no eller tlf 23 21 50 00.

3. Omvisning på det Kongelige slott 2019

Aktivitetsutvalget har reservert billetter til en omvisning på Det kongelige Slott. Disse omvisningene er veldig populære og har korte betenkningsfrister. Vi håper å få riktig mange med.
Vi har fått time lørdag 24. august kl. 13.  Frist for påmelding innen onsdag 20. mars.  Billettene koster kr. 110.  Har du ledsagerbevis så går ledsager gratis, men ellers må det betales for ledsager også.
Påmelding så fort som mulig til fylkeslagets kontor tlf. 23215000 eller e-post oslo@blindeforbundet.no.

4. Nytt fra Kabb

Oslo og Akershus lokalforening av KABB har møte søndag 7. April kl. 1830 i Sporveisgaten 8,
Klubbrommet. Program v/Ellinor og Gunleik Bergrud.
Servering og kollekt. Alle hjertelig velkommen. For spørsmål ring Erling Sundbø tlf 97518859.

5. Akvarellutstilling i Oslo Malerklubb

Lørdag 16.mars kl 12 åpner min nye utstilling i Oslo Malerklubb. Jeg synes det ville være utrolig hyggelig om du har anledning til å komme. Veldig fint også om du kjenner noen du kan videresende invitasjonen til.

Utstillingen omfatter tidligere solgte bilder innlånt for anledningen, nye og eldre motiver, originaler og trykk. Vi åpner med en musikalsk overraskelse i toppklasse  Så vil Espen Grøgaard, gallerisjef i Oslo Maleklubb gjen–nom 10 år og en habil tegner, presentere utstillingen. Det blir champagne i glassene samt frukt og knask.

Maleklubbens adresse er Briskebyveien 50 (gå inn i bak¬gården på oversiden av Rema 1000/Vinmonopolet).

Utstillingen er også åpen søndag 17., fredag 22., lørdag 23. og søndag 24.mars - alle dager kl 12 - 15. Lurer du på noe, ta kontakt: 926 50 676 eller aw@epoke.no.

Med vennlig hilsen Anne Veisteen

Åpne nyhetsbrevet i nettleser