Nyheter og aktiviteter Oslo fylkeslag

Hei,

På grunn av ny publiseringsløsning er oppsettet på dette nyhetsbrevet ikke helt som det pleier. Vi jobber med saken og håper det blir bedre i neste utgave.

1.Bli med på vandring med guide i Frognerparken – påmelding innen 25.september

Erlend,  guiden vår har sikkert noen ekstra spennende historier å fortelle oss.

2. Assistansetjenesten ved Oslo Bussterminal har ny e-postadresse

Assistansetjenesten ved Oslo Bussterminal har fått ny e-postadresse:   folgetjeneste.vkt@viken.no

3.Husk påmelding årsmøte Norges Blindeforbund Oslo fylkeslag

Vi viser til utsendt innkalling og ønsker deg velkommen til  årsmøtet 31. oktober – 1. november på Thon Hotel Opera.  På grunn av usikkerhet rundt Covid-19 situasjonen i Oslo  kan det bli restriksjoner i antall deltakere, så da gjelder i tilfelle  førstemann til mølla.

Meld deg derfor på så snart som mulig om du vil være sikret plass på e-post  til oslo@blindeforbundet.no eller telefon 23215050.  Les mer om årsmøtet på https://www.blindeforbundet.no/fylkeslag/oslo/aktiviteter/kombinert-arsmote-hostmote-oslo-fylkeslag

4.Ny dato minikurs Tankefeltterapi 13. oktober

Nå har du ny mulighet til å bli med på dette unike minikurset i Tankefeltterapi.  På mini-kurset får du høre om, se og oppleve TFT i praksis. Du vil mest sannsynlig bli forundret over hva du opplever. Mest kjent er TFT som teknikk til å redusere eller fjerne følelsesmessige og psykiske utfordringer, plager og lidelser. TFT brukes veldig ofte for å behandle f.eks angst, depresjon, fobier, sorg, traumer, skam, flauhet, avhengighet og mye annet. Men også mange fysiske plager og lidelser kan behandles med TFT.

På minikurset lærer du hvordan du kan bruke disse enkle men meget effektive teknikkene på deg selv eller andre. Eksempelvis hvordan du ofte kan redusere eller ta bort smerter og spenninger.  TFT som selvhjelpsteknikk er enkel å lære. Ved mer sammensatte og alvorlige tilstander vil det ofte være nødvendig å gå til en dyktig TFT-terapeut.

Metoden brukes også stadig oftere til prestasjonsforbedring innen toppidrett, kultur og i næringslivet.

Tid og sted: tirsdag  13. oktober kl. 18-21 på Zoom.

Egenandel: Kr. 300 som betales på Vipps til Oslo fylkeslag 85977 når du melder deg på

Instruktør: Ole Erik Holmås og Randi Elisabeth Mathisen

Påmelding innen 6.oktober til oslo@blindeforbundet.no

5.Andre aktiviteter Oslo fylkeslag i høst

Følg med på nettmote.no, vår Facebookside  og vår hjemmeside https://www.blindeforbundet.no/fylkeslag/oslo/aktiviteter

6. Hva vil du lese om i nyhetsbrevet?

Hva savner du å lese om i nyhetsbrevet?

Har du noe  du vil vi skal ta med, saker du er opptatt av, nyheter, tips eller andre ting, så ikke nøl med å ta kontakt med oss på e-post oslo@blindeforbundet.no

7.Redusert bemanning Oslo fylkeslag 23-25. september

På grunn av redusert bemanning i Oslo fylkeslag denne uken kan det bli vanskelig å komme frem på telefon 23215050  i perioden 23-25. september.

Vi ber derfor alle som har mulighet om å sende e-post til oslo@blindeforbundet.no  i stedet for å ringe, så skal vi svare så fort vi kan.   På forhånd takk for hjelpen!

Innstillinger for nyhetsbrev

Åpne nyhetsbrevet i nettleser