Du er her: Forside Fylkeslag Oslo Nyhetsbrev Oslo fylkeslag Vel overstått påske - Årsmøte og andre aktiviteter

Vel overstått påske - Årsmøte og andre aktiviteter

I dette nyhetsbrevet kan du lese om følgende:

1. Nasjonalmuseet for samtidskunst
2. Årsmøte i Charlottenberg
3. Hjelp til selvangivelsen
4. Oslo Bymuseum

1.  Nasjonalmuseet for samtidskunst
Søndag 3. april Museet ligger i de tidligere lokalene til Norges Bank, besøksadresse Bankplassen 4. Museet rommer både innleide og egne samlinger fra inn- og utland. Museets private samling er på cirka 5000 verk. Alle verkene er fra årene etter 1945. Vi møtes utenfor hovedinngangen søndag 3. april klokka 12.45. Påmelding innen 29.mars, egenandel 50,- kr. For mer informasjon ring Stein Morbech, tlf. 96514122 eller kontakt oss på e-post stein.morbech@gmail.com / oslo@blindeforbundet.no.

2. Årsmøte i Charlottenberg
Fredag 15. til søndag 17. april avholdes fylkeslagets årsmøte i Charlottenberg Sverige. Det blir behandling av årsmelding, regnskap, budsjett og valg. Vi skal også ha ”Ordet er fritt” som erstatning for innsendte saker. Her vil det være mulig, senest dagen før, å tegne seg til et fem minutters innlegg om noe du har lurt på eller ønsker å formidle av stort og smått. Det vil ikke bli debatt, men saksopplysning er mulig, og er det behov vil det bli satt opp som tema til et medlemsmøte.

Vi vili legge inn tid til å handle på Charlottenbergs kjøpesenter. Der er det både systembolag og halal-butikk. Lørdagskvelden kommer vi til å kjøre god svensk musikkaften med forhåpentligvis en kjent artist! Pris: 800,- for enkeltrom og 600,- for dobbelt. Har du inntekt/formue under 250 000,- blir prisen 400,-/300,-. Mat er inkludert i prisen. Førerhunder må ha en vaksine og vi trekker 200,- av på egenandelen  for de som vil ha med førerhunden. Påmeldingsfrist: 31 mars.

3. Hjelp til selvangivelsen
Tirsdag 19. april kan man få hjelp til selvangivelsen i Fylkeslagets lokaler. Oppmøte senest klokka 16.30. Køordning.

4. Oslo Bymuseum
Bymuseet er det kulturhistoriske museet for Oslo by. Fremmøte i Frogneveien 67 klokka 12.45. Påmeldingsfrist mandag 11. april. Egenandel 50,- kr. For  mer informasjon ring Stein Morbech 96514122, eller send e-post til oslo@blindeforbundet.no Besøket er en del av prosjekt om Oslo hvor vi har fått midler av Extrastiftelsen.

Navigasjon