Årsmøte 2021

Dato: Fra 11.06 kl. 12:00 til 13.06 kl. 12:00
Fylke: Rogaland
Kontakt:
Påmelding via rogaland@blindeforbundet.no eller på telefon 51 53 36 85.

Det er ikke ofte vi kan invitere til fylkesårsmøte i sommersol, så kanskje ikke alle følger av pandemien ender til det verre? Med Scandic Maritim som arrangørhotell, finner man i all fall ingen bedre lokasjon formålet.

Til samlingen får vi besøk av forbundsleder Terje André Olsen og rådgiver for rehabilitering Ove Ronny Leganger. I tillegg til vanlige årsmøtesaker blir det også kurs og hyggelig sosialt samvær. Maria Theresa Ueland vil avholde kurs i bruk av videokonferanseprogrammet Zoom og Mats Ramsdal fra Haugesund museum vil fortelle fra lokalhistorien, med påfølgende byvandring for de som ønsker det.

Et mer detaljert program vil komme, men først må du melde deg på. Det vil ikke være mulig å ta del under møtet uten å være påmeldt i forkant.

Når du melder deg på trenger vi å vite følgende:

• Hvilket format og hvordan du ønsker saksdokumentene tilsendt.
  • Allergier og øvrige behov som skal tas hensyn til.
  • Enkeltrom eller dobbeltrom/ med eller uten ledsager.

Egenandelen for deltakelse for årsmøtehelgen er kr. 800,- som dekker full pensjon samt felles transport til og fra nordfylket (kjørerute vil vedlegges sakspapirene). Ledsagere betaler samme egenandel som medlemmer.

Av smittevernhensyn ber vi ledsagere avstå fra opphold i salen under møtet, dersom det totale antallet deltakere vil overskride de til enhver tid gjeldende retningslinjer. Øvrig smittevern ivaretas til fulle av hotellet, men det er vårt eget ansvar å ikke melde oss på dersom vi har vært eksponert eller kjenner symptomer.

• Frist for innsending av saker er 26. april.
  • Påmeldingsfrist er 14. mai!

Vel møtt til årsmøte 2021 i Haugesund!