Klart det går! - Gaudland

Er du glad i å gå tur men går litt saktere enn "folk flest"? Eller trenger du turledsager for å være med på tur? Første lørdag i måneden arrangerer vi Klart det går tur for voksne med fysisk funksjonsnedsettelse. Frivillige turledsagere vil hjelpe deg som har en synshemming, dårlig balanse eller trenger en hjelpende hånd av en eller annen grunn. Flere av våre ledsagere har tatt ledsagerkurs i regi av Blindeforbundet. Har du barn eller familiemedlemmer som ønsker å være med, så er de hjertelig velkommen!

Dato: Fra 03.09 kl. 09:45 til 05.09 kl. 17:00
Fylke: Rogaland
Arrangør: DNT Tilrettelagt - Stavanger Turistforening
Kontakt:
Beate Eikemo - 41402817 - beate@stf.no

Kom og bli med på en kjekk tur til Gaudland. Gården ligger i Sokndal kommune, ikke så langt i fra Hauge i Dalane, idyllisk plassert ved Gaudlandsvannet i et typisk Dalane terreng – dvs. mye fjellknauser opp og ned, men med gode grus og gress sletter rundt huset. Hovedformålet er en kjekk og sosial helg, der vi alle er samlet til frokost og middag, men med tilbud om å delta på litt forskjellige turer – lange og litt kortere, slik at flest mulig kan ha det kjekt, uten å måtte vente for mye, eller å måtte slite seg helt ut. Det vil også bli mulighet for padling i kano, og kos og avslapning på tunet. Her kjører vi helt fram til huset, og trenger derfor ikke bære på tunge sekker.

Alt av praktisk info her!

Påmelding her!

Planleggingsmøte for turen er torsdag 26.08. kl 18:00 - endringer kan forekomme.