Klart det går! - Nodhagen, Bergsagel

Er du glad i å gå tur men går litt saktere enn "folk flest"? Eller trenger du turledsager for å være med på tur? Første lørdag i måneden arrangerer vi Klart det går tur for voksne med fysisk funksjonsnedsettelse. Frivillige turledsagere vil hjelpe deg som har en synshemming, dårlig balanse eller trenger en hjelpende hånd av en eller annen grunn. Flere av våre ledsagere har tatt ledsagerkurs i regi av Blindeforbundet. Har du barn eller familiemedlemmer som ønsker å være med, så er de hjertelig velkommen!

Dato: 02. oktober kl. 10:00–13:20
Fylke: Rogaland
Arrangør: DNT Tilrettelagt - Stavanger Turistforening
Kontakt:
Beate Eikemo - 41402817 - beate@stf.no

Vi tar en liten tur i nærområdet Bergsagel, og spiser litt ved / inne i Nodhagen hytta til turistforeningen.

Alt av praktisk info her!

Påmelding via epost til Beate Eikemo (beate@stf.no) eller direkte til turleder - vennligst send fullt navn, mobilnr, en kommentar om behov for ledsager (evt. annen tilrettelegging) og om du har egen bil. Dersom man skal ha med egen ledsager eller familiemedlemmer, vennligst send navn og mobilnr på disse også.

Påmeldingsfristen er 1 uke før tur men meld deg gjerne på så tidlig som mulig. Dette for at vi kan skaffe ledsagere til alle som trenger det og har svært begrensede plasser.