Godt gjennomført høstmøte.

Det var god stemning og fullt hus da Norges Blindeforbund Telemark avholdt sitt Høstmøte sist tirsdag i Arkaden i Skien. Høstmøte vedtok budsjett og aktivitetsplan for 2017. Budsjettet har en ramme på litt over en million kroner.

1. november 2016

Fra venstre. Wenche Odden, Ruth Slaaen, Liv Marit Hillestad og Åase Bekkevold.

Når det gjelder aktiviteter for 2017 blir det blant annet velkomstmøte for alle nye medlemmer i januar. Tirsdagsklubben starter i februar med informasjon om mestringskurs og i mars blir det øyelegebesøk. Turer blir det også. Det er planlagt tur til Malaga, båttur på Skienselva fra Hjellen til Voldsfjorden og Harryturer til broderfolket.

Det blir også lagt opp til aktiviteter for barn og unge med aktivtetshelger og teater.

Neste samling blir julemøte tirsdag 6. desember kl 11.00 i lokalene i Arkaden. Alle er hjertelig velkommen.