Heidi Hegge-Olsen ble gjenvalgt som leder.

Grenland lokallag av Norges Blindeforbund Telemark avholdt sitt årsmøte torsdag. Lokallaget kunne se tilbake på et meget aktivt år i 2017 med en rekke møter og turer.

9. mars 2018

Tekst bildet: Fra venstre: Torill Holløkken fra Moldhaugen, Aud Karin Ekmann fra Skien, leder Heidi Hegge-.Olsen fra Langesund, Harald Hustuft fra Borgåsen, Terje Dahlstrøm fra Vestsiden og Åge Holløkken fra Moldhaugen.

Det har vært arranger pizzakveld med god drikke, underholdningskveld med Herøya Oldermannslag og mye annet moro. Lokallaget opplever at stadig flere kommer på møtene som avholdes på Vestsiden velferdssenter i Porsgrunn. Leder Heidi Hegge-Olsen ønsket alle velkommen og hun ønsket alle et godt årsmøte. Årsmøte godkjente en velskrevet årsberetning og regnskapet for 2017.

Det nye styret i Grenland lokallag har følgende sammensetning etter valget. Leder Heidi Hegge-Olsen fra Langesund, nestleder Terje Dahlstrøm fra Vessia, sekretær Svenn Thore Oredalen fra Skien, kasserer Harald Hustuft fra Borgåsen,  styremedlem Torill Holløkken fra Moldhaugen, 1. vara Aud Karin Ekmann fra Skien og 2. vara Åge Holløkken fra Moldhaugen.

Det ble i god tradisjon servert snitter og gode kaker samt veltraktet kaffe. Praten gikk livlig rundt bordene og salget av årer gikk som alltid strykende. Neste møte til lokallaget blir torsdag 12. april.