Julemøte med grøt og gløgg.

Stemningen var svært god og julefaktoren var høy, da Norges Blindeforbund Telemark arrangerte sitt julemøte sist tirsdag i Arkaden i Skien.

10. desember 2015

Wenche B Odden synger.

Julegrøt med godt smør, sukker og kanel ble servert. Gløgg og gode julekaker ble også fortært. Wenche B Odden og Liv Marit Hillestad underholdt med flott sang. Praten gikk livelig og møteleder hadde som vanlig problemer med å komme til orde.

Trekningen av fylkeslagets medlemslotteri er en fast tradisjon under julemøte. Årets 1. premie, et iCare sjal og sølv stjerne, gikk til Aud Andersen, 2. premien som var en flott håndstrikket genser avGro Bakke, gikk til Jorunn Realfsen. Hele gevinstlista er offentliggjort på Lydavisa. Fylkeslaget takker alle som har vært med og støtte laget i Telemark via medlemslotteriet.

Fylkeslagets leder Brit B Eikehaug takket alle for året som har gått og ønsket alle en god jul og et godt nytt år. Neste tirsdagsklubb blir 2. februar, da er tema blindeforbundets tilbud vedr rehabilitering og habilitering.