Notodden og omegn lokallag har fått nytt styre.

Notodden og omegn lokallag av Norges Blindeforbund har valgt nytt styre. Etter flere år i «dvale» er lokallaget aktivt igjen.

27. mars 2017

Fra venstre Øyvind Nesthus, May-Lis Solum, Wenche B Odden og Steinar Kittilsen.

Det nye styre består av Øyvind Nesthus, May-Lis Solum, Wenche B Odden og Steinar Kittilsen. Alle fra Notodden. Lokallaget hadde møte 23. mars der tema var hjelpemidler. På samme møte ble det nye styret valgt. Lokallagets fremste arbeidsoppgave er å treffe tiltak med sikte

på kontakt, samvær og fellesskap. Lokallaget skal også gi informasjon til blinde og svaksynte om Norges Blindeforbunds tilbud. Lokallaget har som mål å ha faste møter og ønsker å komme i kontakt med blinde og svaksynte fra Notodden, Hjartdal og Tinn kommuner. Etter informasjon om hjelpemidler og valg, var det tid for utlodning. Mange flotte premier fikk nye eiere. Det nye styre vil nå lage en møteplan for 2017 og ønsker alle blinde og svaksynte velkommen til møtene.