Nytt lokallag i Midt Telemark.

Onsdag 26. oktober ble det stiftet et nytt lokallag knyttet til Norges Blindeforbund Telemark i Midt Telemark. Lokallaget er for medlemmer fra Nome, Sauherad, Bø og Seljord kommuner.

27. oktober 2016

På bilde sitter noen av de som var med på stiftelsesmøte. Blant annet initiativtaker Jon Aase.

Møte ble arrangert i Kafe Anno i Bø frivilligsentral. Medlemmene i Norges Blindeforbund Telemark som deltok på møtet valgte et styre på fire medlemmer. Disse er Magnus Bakkaaker Fosse fra Bø, Jon Aase fra Gvarv,  Gunnar Ajer fra Lunde og Reidun Norem fra Lunde.

Lokallagets oppgave er å være en sosial møteplass der man kan utveksle erfaringer og få informasjon. Det nye styre vil sette opp en møteplan for 2017. Det kom flere konstruktive innspill om hva som kan være tema på møtene.