Spretten lørdag i Larvik.

En fin gjeng barn og ungdommer fra Blindeforbundet i Vestfold og Telemark besøkte trampolineparken i Larvik sist lørdag. Dette ble en morsom og flott opplevelse for alle.

23. april 2018

Anne Håtveit fra Nissedal i svevet.

Parken fungerte veldig bra for gruppa med blinde og svaksynte barn og ungdommer. Den var ryddig, praktisk, sikker, oversiktlig og med mange veiledere. Her var det mange som ble svette i panna, og hoppe og slenge seg ut i et hav av skumgummibiter – er krevende for en som ikke ser så godt. Det ble også tid til en pause med pizza og en god prat.

Trampoline besøket ble gjennomført som en del av prosjektet – Skal jeg leke med deg – som har som hovedmål å skape felles arenaer hvor blinde og svaksynte barn og ungdommer kan møtes til positive aktiviteter og opplevelser. Stor takk til Extrastiftelsen som har støttet prosjektet økonomisk.