Sjøhus/hytte til leie

Norges Blindeforbund Troms eier et sjøhus, også kalt hytta, på Hillesøya i Tromsø kommune.

Den blir vanligvis leid ut av Sommarøy Arctic hotel. Skal du leie sjøhuset til medlemspris må du ta kontakt med fylkeslaget på telefon eller epost. Hytta er nå rundvasket (11.05.22) og stylet for våren og sommeren. Både medlemmer og ansatte i Blindeforbundet kan leie hytta. Den er veldig populær, så her må man være tidlig ute for å få plass. Det er få helger igjen, men det er enda ledig noen ukedager. Helger kan bli ledig hvis vi får avbestillinger.

Bilde: Hytta er lys og trivelig, med sofakrok, spisebord og med utsikt ut over sandstranda rett utenfor

Interiørbilde fra stua med hjørnesofa, stoler og bord. Utsikt utoverhavet gjennom stuevinduene.

Hytta har 8 sengeplasser fordelt på 3 rom, og er over 2 etasjer. Den har 2 bad, hvor et med badstu. Den ligger idyllisk til like ved stranden. Du kan se hytta/sjøhuset vårt ved å gå inn på linken, sjøhuset vårt er det mørke-grå til venstre for det knall-gule: Sommarøy Arctic Hotel Sjøhus

For å leie hytta til medlemspris/ansattpris kan du ta kontakt med oss på telefon 776 85 190 eller e-post troms@blindeforbundet.no

Pris:

Kr. 600,- per døgn
Kr. 250,- i sluttrenhold

Skal du ha det rengjort underveis kommer det i tillegg.

Bilde: Hytta vår, nr. 63, er nr. 3 fra venstre.

Hytta på Sommarøya ved stranda

Sist oppdatert: 11. mai 2022