Årsmøte i Melhus lokallag

Kontakt/påmelding:
Oddvar Øyan - telefon 478 41 560

Kjære medlem!

Styret vil med dette invitere deg til årsmøte. Vi hadde planlagt det til 19. mars, men det ble avlyst grunnet koronasituasjonen. Du inviteres med dette til årsmøte i Melhus lokallag av Norges blindeforbund mandag 31. august kl. 18.00 I kommunestyresalen på rådhuset. Vi møtes ved hovedinngangen på rådhuset og finner fram sammen. Etterpå går vi til Høvdingen og spiser en årsmøtemiddag sammen, som vi også gjorde i fjor.

Her er forslag til sakliste for årsmøtet:

1. Åpning og konstituering
  2. Styrets rapport for 2019
  3. Økonomi
  4. Saker fra medlemmene
  5. Gave til Steinkjer og omegn lokallag
  6. Hva vil vi jobbe med framover?
  7. Valg av styre

Fordi vi ønsker å invitere dere til middag etterpå trenger vi påmelding. Det kan du gjøre til Oddvar på telefon 478 41 560 innen 20. august. Det er ingen egenandel på dette møtet, men ønsker du å drikke øl eller vin til maten, må du betale det selv. Har du saker du ønsker å ta opp på møtet er det fint om du gir styret beskjed om det innen samme dato, 20. august. Møt opp på årsmøtet du også og bli med å bestemme hvordan vi skal drive laget vårt framover i denne spesielle tiden vi er inne i. Har du ikke anledning til å møte kan du jo ta en telefon til meg om du har noen ønsker på hjertet.

For styret i Melhus lokallag Oddvar Øyan