Årsmøte Melhus lokallag

Årsmøteinnkalling

Dato: torsdag 17. juni kl. 18.00

Sted: Kroa

Merk at vi har flyttet datoen da opprinnelig dato ikke var ledig på Kroa. Men vi Håper du kan komme likevel. Det blir vanlige årsmøtesaker. Etterpå blir det enkel servering. Den tar vi også på Kroa slik at vi slipper å flytte på oss!

Grunnet serveringen trenger vi påmelding. Fristen er 13. juni.

Lørdag 12. juni på Trøndertun

Før årsmøtet kan vi møtes sammen med førerhundklubben på Trøndertun. De har sitt årlige ettertreningskurs denne helga. Oppmøte kl. .17.30. Vi spiser middag sammen med dem og Bård Petter Hovik vil underholde med å framføre folkemusikk på trommer. Til dette arrangementet er egenandelen kr. 50 og ledsager går gratis. Påmeldingsfrist: 7. juni.

Tur med Thamshavnbanen

Lørdag 21. august planlegger Orkland lokallag togtur med Thamshavnbanen fra Orkanger til Løkken. På Løkken blir det servering før vi starter på hjemreisa. Dette

blir en samarbeidstur med Orkland og Malvik lokallag. Vi ordner med buss til denne turen. Vi må komme tilbake med flere detaljer senere når planlegginga er komme litt lengre. Men sett av dagen allerede nå!

Du kan melde deg på til disse arrangementene til meg på tlf. 478 41 560 eller e-post ooyan@broadpark.no.

Ta gjerne kontakt om du har spørsmål om dette eller andre saker om du vil det! Håper å se mange av dere i tida som kommer.

Oddvar Øyan